• 06-05-2015, 10:14:16
    #10
    güzel bir mekanizma var ama önemli olan o mekanizmayı bu tasarımın içine koymak bakınız ;
    Tıkla

    Vİdeoda yapılıyor ama asıl amaç mantığını anlamanız, kimlik koyulsaydı, Alacaktım.

    Hayırlı satışlar kolay gelsin..
  • 06-05-2015, 11:09:15
    #11
    Kendiken adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel bir mekanizma var ama önemli olan o mekanizmayı bu tasarımın içine koymak bakınız ;
    Tıkla

    Vİdeoda yapılıyor ama asıl amaç mantığını anlamanız, kimlik koyulsaydı, Alacaktım.

    Hayırlı satışlar kolay gelsin..
    teşekküler hocam. kimlik koyulsaydı daha büyük olcaktı. Bence bu şekliyle gayet güzel. Ben nfs cüzdanı yerine ehliyetimi taşıyorum yıllardır
  • 06-05-2015, 11:36:10
    #12
    manyetik birşey varsa içinde kartlara zarar verebilir
  • 06-05-2015, 13:55:44
    #13
    DarthWorm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    manyetik birşey varsa içinde kartlara zarar verebilir
    manyetik hiçbirşey yok hocam
  • 06-05-2015, 16:10:02
    #14
    Konu güncel 3 adet cüzdan kaldı
  • 07-05-2015, 07:57:48
    #15
    1 Adet cüzdan alındı, hızlı ve sorunsuz kargolama için tekrar teşekkürler.
  • 07-05-2015, 11:20:21
    #16
    İyi günlerde kullanın.
  • 08-05-2015, 10:34:46
    #17
    Güncel
  • 12-05-2015, 20:09:46
    #18
    kaldıysa pm atarsın hocam , hayırlı satışlar.