Kendiken adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
güzel bir mekanizma var ama önemli olan o mekanizmayı bu tasarımın içine koymak bakınız ;
Tıkla

Vİdeoda yapılıyor ama asıl amaç mantığını anlamanız, kimlik koyulsaydı, Alacaktım.

Hayırlı satışlar kolay gelsin..
teşekküler hocam. kimlik koyulsaydı daha büyük olcaktı. Bence bu şekliyle gayet güzel. Ben nfs cüzdanı yerine ehliyetimi taşıyorum yıllardır