• 12-04-2015, 08:45:34
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar

    Amerika'dan aldıgım PS4'ü para ihtiyacım nedeniyle satıyorum.


    Kutusunu ve faturasını attım ki zaten makinayı San Franciscodan almıstım , üründe yada kumandasında hiçbir sorun yok.zaten 2 kere oynama fırsatı buldum.Yani alete 0 demek yanlıs olmaz.Tek kumandası var.

    İstediğim fiyat 1000 tl , takas yada pazarlık yapamam çünkü ürünü satmamdaki asıl nedenim dövmemi tamamlamak istemem.

    Mesaj yoluyla iletişim kurarsanız sevinirim.
  • 17-04-2015, 23:00:36
    #2
    iphone ile takas düşünürmüsün
  • 19-04-2015, 07:51:29
    #3
    Üyeliği durduruldu
    maalesef,

    satıs günceldir
  • 19-04-2015, 11:57:50
    #4
    Oyun var mi hocam


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 26-04-2015, 23:31:09
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Phlegm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oyun var mi hocam


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    yok hocam oyun

    satıs günceldir