Merhaba arkadaşlar

Amerika'dan aldıgım PS4'ü para ihtiyacım nedeniyle satıyorum.


Kutusunu ve faturasını attım ki zaten makinayı San Franciscodan almıstım , üründe yada kumandasında hiçbir sorun yok.zaten 2 kere oynama fırsatı buldum.Yani alete 0 demek yanlıs olmaz.Tek kumandası var.

İstediğim fiyat 1000 tl , takas yada pazarlık yapamam çünkü ürünü satmamdaki asıl nedenim dövmemi tamamlamak istemem.

Mesaj yoluyla iletişim kurarsanız sevinirim.