Ment adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Satış: Replika Yeni modeli Beats Studio
49
●2.618
- 13-01-2015, 00:09:41Çok güzel bir cihaz sanırım videoki de sizsiniz ama 285 TL benim için
çok büyük rakam. Çok teşekkürler.
Recep48 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 13-01-2015, 01:19:29hocam 35 TL kablolu daha uygun ve sesi %100 güzelMent adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:19:29 -->-> Daha önceki mesaj 00:13:41 --
satış devam edıyor - 15-01-2015, 23:21:48Blutut lu ve normalin ayrı ayrı son olurlarını pm alayım hocamRecep48 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle