Çok güzel bir cihaz sanırım videoki de sizsiniz ama 285 TL benim için
çok büyük rakam. Çok teşekkürler.
hocam 35 TL kablolu daha uygun ve sesi %100 güzel
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:19:29 -->-> Daha önceki mesaj 00:13:41 --
satış devam edıyor