• 04-10-2014, 18:22:39
    3 adet aldım 2 ' sini sıkıntısız kullandım. Hocam elinizde varsa 5 tane daha alacağım.
  • 04-10-2014, 19:23:53
    jann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 kod için ödeme geçildi
    yarın aksam yapılacak hocam işleminiz

    Programador adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Persembe gunu arkadasa odemeyi yapmistim, dun gece istanbuldan ankarada gelirken otoban ustundeki opetten aldim 40 liralik benzini. Kasadaki kiz ilk basta yok bizde falan dedi ama ustundeki yetkiliye anlattim durumu, paro kioskunu biraz kurcalayip bulup hallettik.
    evet bazı şubeler hala bilmiyormus hocam

    Boteks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 3 adet daha kod lazim elinde varsa buraya yaz odemeyi paypalina atiyim

    HTC One cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    hocam pm attım, bayram dolayısıyla hemen dönemiyorum

    BFHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 adet aldım 2 ' sini sıkıntısız kullandım. Hocam elinizde varsa 5 tane daha alacağım.
    stok mevcut hocam ödeme gecip telelefonları iletmeniz yeterli
  • 04-10-2014, 20:50:25
    2 adet için daha ödeme yapıldı. Onay bekliyorum
  • 04-10-2014, 20:55:48
    Misafir
    3 tane için ödeme yaptım kod bekliyorum


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 04-10-2014, 22:50:23
    afatihirkli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 adet için daha ödeme yapıldı. Onay bekliyorum
    yarın 3-4 gibi onaylanacak telefonlarınız hocam

    L0LM4N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 tane için ödeme yaptım kod bekliyorum


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    sizin de aynı şekilde

    yarın 3-4 gibi onaylanmaya baslanacak arkadaslar, yeni ödeme yapanların numaraları saat 5 gibi onaylanır
  • 04-10-2014, 23:24:07
    3 kod alıp kullandım sorunsuz bir şekilde. Şimdi 5 kod daha aldım. Hayırlı işler..
  • 05-10-2014, 11:42:40
    YavuzSelim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 kod alıp kullandım sorunsuz bir şekilde. Şimdi 5 kod daha aldım. Hayırlı işler..
    teşekkür ederim, bugün alınan kodlar 5den sonra aktif olacak arkadaşlar

    günceldir
  • 05-10-2014, 12:48:12
    Gold üye
    3 kodda ben aldım aktif olmasını bekliyorum teşeekkürler
  • 05-10-2014, 14:12:08
    Hocam konu altif mi?