jann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 kod için ödeme geçildi
yarın aksam yapılacak hocam işleminiz

Programador adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Persembe gunu arkadasa odemeyi yapmistim, dun gece istanbuldan ankarada gelirken otoban ustundeki opetten aldim 40 liralik benzini. Kasadaki kiz ilk basta yok bizde falan dedi ama ustundeki yetkiliye anlattim durumu, paro kioskunu biraz kurcalayip bulup hallettik.
evet bazı şubeler hala bilmiyormus hocam

Boteks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 3 adet daha kod lazim elinde varsa buraya yaz odemeyi paypalina atiyim

HTC One cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
hocam pm attım, bayram dolayısıyla hemen dönemiyorum

BFHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 adet aldım 2 ' sini sıkıntısız kullandım. Hocam elinizde varsa 5 tane daha alacağım.
stok mevcut hocam ödeme gecip telelefonları iletmeniz yeterli