Agesilaus adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Satış: Stok tükendi.
221
●12.357
- 04-10-2014, 14:23:30dönüş yaptım hocamOttomaner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
onaylandı hocam kullanabilirsinizEkpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iyi bayramlar - 04-10-2014, 14:31:14hocam yeni kodlar alabiliriz değil mi?Agesilaus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-10-2014, 14:34:44evet hocam pm atın halledelimEkpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-10-2014, 14:36:46şu kuponları kullanıyım geliyim alayım yine, 80 tllik mazot alsam ikisini birden kullanabilir miyim?Agesilaus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-10-2014, 18:01:54Persembe gunu arkadasa odemeyi yapmistim, dun gece istanbuldan ankarada gelirken otoban ustundeki opetten aldim 40 liralik benzini. Kasadaki kiz ilk basta yok bizde falan dedi ama ustundeki yetkiliye anlattim durumu, paro kioskunu biraz kurcalayip bulup hallettik.Agesilaus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tüm bilgiler orada var, zaten telefon vermekten başka bi ayrıntı yok, gidip kampanyayı söyleyip telefona gelen kodu verince bitiyor iş