• 04-10-2014, 14:07:05
    Agesilaus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam aynı soruya günde 50 kez cevap vermek yoruyor sadece tüm bilgiler orada var, zaten telefon vermekten başka bi ayrıntı yok, gidip kampanyayı söyleyip telefona gelen kodu verince bitiyor iş



    pm atın hocam halledelim

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:42:08 -->-> Daha önceki mesaj 00:26:15 --



    hocam sizin onaylar bitti

    şuana kadar aldığım tüm numaralar sabaha bitecek, sonra 1 gün ara veriyorum arkadaşlar, ödeme gecip numara veren arkadasların telefonları ertesi gün onaylanır
    hocam dün aldığım kodlar onaylandı mı? Onaylandı ise yeni kodlar alacağım
  • 04-10-2014, 14:23:30
    Ottomaner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam pm attım geri dönüş bekliyorum
    dönüş yaptım hocam
    Ekpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam dün aldığım kodlar onaylandı mı? Onaylandı ise yeni kodlar alacağım
    onaylandı hocam kullanabilirsiniz

    iyi bayramlar
  • 04-10-2014, 14:31:14
    Agesilaus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dönüş yaptım hocam

    onaylandı hocam kullanabilirsiniz

    iyi bayramlar
    hocam yeni kodlar alabiliriz değil mi?
  • 04-10-2014, 14:34:44
    Ekpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam yeni kodlar alabiliriz değil mi?
    evet hocam pm atın halledelim
  • 04-10-2014, 14:36:46
    Agesilaus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet hocam pm atın halledelim
    şu kuponları kullanıyım geliyim alayım yine, 80 tllik mazot alsam ikisini birden kullanabilir miyim?
  • 04-10-2014, 15:26:54
    8 kod aldım 3ünü kullandım sıkıntısız bir şekilde.

    Bu arada 80lira yakıt alıp iki kod kullanabiliniyo evet
  • 04-10-2014, 16:52:32
    2 kod için ödeme geçildi
  • 04-10-2014, 18:01:54
    Agesilaus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar yoğun olduğum için pm gönderemiyorum, siz pm gönderin lütfen

    Lütfen farklı soru sormayın, bazı tenha yerlerde kampanyayı bilmiyor henüz görevliler, yarın falan giderseniz hallolur,veya ısrar edin genel merkeze sorsunlar
    hiç olmazsa ben kullanır size geri iade yaparım

    ** telekom kumbara opet kampanyasıdır, opete gidip kasaya tekno kumbara kampanyası deyip, telefonunuzu veriyosunuz görevli sisteme girip size gelen sms i istiyor, 2 kod gelip 40 tl akaryakıt alacaksınız, lpg dahildir. sitede her telefona 1 tane diyor ama 2 hesaptan 2 adet geliyor 1 telefona

    ** Bana ödeme yapıp telefonunuzu verdikten sonra aksamına onaylanır telefonlarınız, onay için bir sms gelmez sadece opete gidince sms gelir,

    ** sadece cep telefonu vermeniz yeterlidir

    ** Görevliler telefon aktif değil derse, şurdan telefonunuz onaylasin, veya siz yapın bu işlemi, iş bilmeyen görevliler unutuyor yapmayı
    https://www.paro.com.tr/uyelik/giris/aktivasyon

    ** her telefona sadece 40 tl lik yükleniyor, daha fazlası için farklı hat gerekli

    ** hattınız daha önce telekom kumbara kampanyalarında kullanılmamış olmalı

    ödeme geçip telefonunuzu pm atmanız yeterli

    pazarlık yoktur

    ödeme, enpara finansbank / paypal / vakıfbank
    Persembe gunu arkadasa odemeyi yapmistim, dun gece istanbuldan ankarada gelirken otoban ustundeki opetten aldim 40 liralik benzini. Kasadaki kiz ilk basta yok bizde falan dedi ama ustundeki yetkiliye anlattim durumu, paro kioskunu biraz kurcalayip bulup hallettik.
  • 04-10-2014, 18:13:29
    Üyeliği durduruldu
    Hocam 3 adet daha kod lazim elinde varsa buraya yaz odemeyi paypalina atiyim

    HTC One cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi