Agesilaus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar yoğun olduğum için pm gönderemiyorum, siz pm gönderin lütfen

Lütfen farklı soru sormayın, bazı tenha yerlerde kampanyayı bilmiyor henüz görevliler, yarın falan giderseniz hallolur,veya ısrar edin genel merkeze sorsunlar
hiç olmazsa ben kullanır size geri iade yaparım

** telekom kumbara opet kampanyasıdır, opete gidip kasaya tekno kumbara kampanyası deyip, telefonunuzu veriyosunuz görevli sisteme girip size gelen sms i istiyor, 2 kod gelip 40 tl akaryakıt alacaksınız, lpg dahildir. sitede her telefona 1 tane diyor ama 2 hesaptan 2 adet geliyor 1 telefona

** Bana ödeme yapıp telefonunuzu verdikten sonra aksamına onaylanır telefonlarınız, onay için bir sms gelmez sadece opete gidince sms gelir,

** sadece cep telefonu vermeniz yeterlidir

** Görevliler telefon aktif değil derse, şurdan telefonunuz onaylasin, veya siz yapın bu işlemi, iş bilmeyen görevliler unutuyor yapmayı
https://www.paro.com.tr/uyelik/giris/aktivasyon

** her telefona sadece 40 tl lik yükleniyor, daha fazlası için farklı hat gerekli

** hattınız daha önce telekom kumbara kampanyalarında kullanılmamış olmalı

ödeme geçip telefonunuzu pm atmanız yeterli

pazarlık yoktur

ödeme, enpara finansbank / paypal / vakıfbank
Persembe gunu arkadasa odemeyi yapmistim, dun gece istanbuldan ankarada gelirken otoban ustundeki opetten aldim 40 liralik benzini. Kasadaki kiz ilk basta yok bizde falan dedi ama ustundeki yetkiliye anlattim durumu, paro kioskunu biraz kurcalayip bulup hallettik.