• 03-10-2014, 15:03:07
    Stok varsa bende alabilir miyim şimdi alsam ne zaman aktif edersiniz ve kullanabilirim.
  • 03-10-2014, 15:04:46
    3 adet kod için ödeme yapıldı kodlar bekleniyor
  • 03-10-2014, 15:12:03
    gzhn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Posta kutunuz dolu olduğu için mesaj atamıyorum. Bugün işleme alırsanız sevinirim yarın kodları kullanmam gerekiyo
    Size dediğim ve ilk sayfada yazdığı gibi aksama onaylanır hocam, kullanabilirsiniz yarın

    Ysm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 adet kod için 200 TL eft geçildi numaralar iletilecek.
    Bekliyorum numaralarınızı
  • 03-10-2014, 15:22:56
    hocam hayırlı satışlar benim anlamadığım konu şu 5 adet almak istesem 5 sabit 5 cep numararası mı gerekli ?
  • 03-10-2014, 15:48:19
    hmtuslkn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam hayırlı satışlar benim anlamadığım konu şu 5 adet almak istesem 5 sabit 5 cep numararası mı gerekli ?
    teşekkür ederim, yok sadece 5 tane cep telefonu hocam

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:48:19 -->-> Daha önceki mesaj 15:23:35 --

    arkadaşlar 1-2 saat online değilim, şuana kadar aldığım numaralar 1 saate onaylanır, yeni alacak arkadaslarında 2 saate onaylanır, pm atabilirsiniz
  • 03-10-2014, 18:17:42
    Hocam kodlar gelmedi hala.
  • 03-10-2014, 18:24:49
    Konu aktifse ödeme bilgileriyle beraber nezaman kodu alabileceğim bilgisini öğrenebilirsem alişveriş yapmak isterim.
  • 03-10-2014, 18:40:35
    Ysm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kodlar gelmedi hala.
    Hocam size sayfayı okuyun dedim
    kod gelmiyor gidip alıyorsunuz yakıtı, tanımlandı telefonlarınız gidebilirsiniz opete

    Semihs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu aktifse ödeme bilgileriyle beraber nezaman
    kodu alabileceğim bilgisini öğrenebilirsem alişveriş yapmak isterim.
    aktif hocam pm atabilirsiniz, 1-2 saate gidip alabilirsiniz
  • 03-10-2014, 18:48:41
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Agesilaus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam size sayfayı okuyun dedim
    kod gelmiyor gidip alıyorsunuz yakıtı, tanımlandı telefonlarınız gidebilirsiniz opete



    aktif hocam pm atabilirsiniz, 1-2 saate gidip alabilirsiniz
    Hocam 20 liradan fazla akaryakıta izin vermiyor siz nasıl yapıyorsunuz bunu?