Hocam size sayfayı okuyun dedim

kod gelmiyor gidip alıyorsunuz yakıtı, tanımlandı telefonlarınız gidebilirsiniz opete
aktif hocam pm atabilirsiniz, 1-2 saate gidip alabilirsiniz
Hocam 20 liradan fazla akaryakıta izin vermiyor siz nasıl yapıyorsunuz bunu?