• 03-10-2014, 12:13:50
    #91
    Hocam bana 400 tl lik lazım bunun için 10 tane hat gerekli değil mi ve yükleme ne zaman yapılır ne zaman alabilirim
  • 03-10-2014, 12:36:59
    #92
    8 adet kod için 160 tl ödeme yapıldı. işlemin yapılıp bilgi verilmesi bekleniyor.
  • 03-10-2014, 14:08:09
    #93
    10 adet kod için 200 TL eft geçildi numaralar iletilecek.
  • 03-10-2014, 14:19:54
    #94
    Posta kutunuz dolu olduğu için mesaj atamıyorum. Bugün işleme alırsanız sevinirim yarın kodları kullanmam gerekiyo
  • 03-10-2014, 14:22:41
    #95
    gzhn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    8 adet kod için 160 tl ödeme yapıldı. işlemin yapılıp bilgi verilmesi bekleniyor.

    Cuma vardı, yoldayım simdi de, mesajları bilerek acmıyorum numaraları aksam onaylayacağım hocam


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 03-10-2014, 14:24:32
    #96
    Telekom kumbara da 20 TL olarak görünüyor bu alımlar siz nasıl 40 tl alıyorsunuz?
    Yanlış anlamayın lütfen.
  • 03-10-2014, 14:46:18
    #97
    Dün almıştık numaraları göndermiştim bugün kullanabiliyormuyuz hocam ?
  • 03-10-2014, 14:53:24
    #98
    Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telekom kumbara da 20 TL olarak görünüyor bu alımlar siz nasıl 40 tl alıyorsunuz?
    Yanlış anlamayın lütfen.
    2 hesaptan alınabiliyor hocam 1 numaraya

    ilahicenneti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün almıştık numaraları göndermiştim bugün kullanabiliyormuyuz hocam ?
    evet hocam kullanabilirsiniz
  • 03-10-2014, 14:55:02
    #99
    Agesilaus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 hesaptan alınabiliyor hocam 1 numaraya



    evet hocam kullanabilirsiniz
    stok varsa bende istiyorum