Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Telekom kumbara da 20 TL olarak görünüyor bu alımlar siz nasıl 40 tl alıyorsunuz?
Yanlış anlamayın lütfen.
2 hesaptan alınabiliyor hocam 1 numaraya

ilahicenneti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dün almıştık numaraları göndermiştim bugün kullanabiliyormuyuz hocam ?
evet hocam kullanabilirsiniz