Konu
Satış
Stok tükendi.
03-10-2014, 14:53:24
#98
Agesilaus
Ment adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Telekom kumbara da 20 TL olarak görünüyor bu alımlar siz nasıl 40 tl alıyorsunuz?
Yanlış anlamayın lütfen.
2 hesaptan alınabiliyor hocam 1 numaraya
ilahicenneti adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Dün almıştık numaraları göndermiştim bugün kullanabiliyormuyuz hocam ?
evet hocam kullanabilirsiniz