Alış: KIS 2014 Lisans
4
●257
- 02-09-2014, 22:47:20https://www.r10.net/1069521876-post8.htmldenizli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burada sende ortak olurum diyorsun sonra gelip yasak diyorsun ? - 02-09-2014, 23:37:31Üyeliği durdurulduKutulu ve faturalı olduktan sonra sıkıntısı yok diye biliyorum.denizli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yorumunuza gerçekten güldüm. Yanlış anlamayın ters anlamda değil cidden güldümMeftun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-09-2014, 23:09:52Kasperskynin sitesinden alınacak lisansa ortak olurum dedim evet? Lisans satan birisi yok ortada? Ben gelip yasakta demedim sadece kuralların yazılı olduğu linki koydum yasak dediğimi kim çıkardı?? Burası r10 ve bazı kuralları var dostum. Sen direk kis 2014 lisansı uygun satan var mı demişsin. Neyse okuman yazman varsa okur anlarsın olayı uğraşamıcam modlar halleder ben sadece bilgilendirmek istedim ceza almamanız için kolay gelsin!Meftun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle