Kasperskynin sitesinden alınacak lisansa ortak olurum dedim evet? Lisans satan birisi yok ortada? Ben gelip yasakta demedim sadece kuralların yazılı olduğu linki koydum yasak dediğimi kim çıkardı?? Burası r10 ve bazı kuralları var dostum. Sen direk kis 2014 lisansı uygun satan var mı demişsin. Neyse okuman yazman varsa okur anlarsın olayı uğraşamıcam modlar halleder ben sadece bilgilendirmek istedim ceza almamanız için kolay gelsin!