Satış: Piaggio Carnaby 200
3
●488
- 13-07-2014, 19:53:18hocam benim de motor merakım var da bu motoru ilk defa görüyorum neden bu kadar pahalı 2. el olmasına rağmen. baltalamak için demiyorum cidden merak ettim yakın zamanda tekrar motor alıcam bunu da araştırabilirim.
- 13-07-2014, 23:48:52bu motor italyan malı ve öyle çin mallarına benzemez. sorun çıkarmaz. zevkini iyi bilirim.GoogleChrome adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-07-2014, 13:53:41GoogleChrome adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBenim yerime arkadaş cevap vermiş.oreilya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim.
Siz almadan önce bu marka ve modeli bir araştırın. Kısaca şunu diyebilirim; Ucuz Çin malları ile kıyaslanmayacak bir kalite ve sürüş keyfi vardır.
Teşekkür ederim.