hocam benim de motor merakım var da bu motoru ilk defa görüyorum neden bu kadar pahalı 2. el olmasına rağmen. baltalamak için demiyorum cidden merak ettim yakın zamanda tekrar motor alıcam bunu da araştırabilirim.
bu motor italyan malı ve öyle çin mallarına benzemez. sorun çıkarmaz. zevkini iyi bilirim.
Benim yerime arkadaş cevap vermiş.

Teşekkür ederim.
Siz almadan önce bu marka ve modeli bir araştırın. Kısaca şunu diyebilirim; Ucuz Çin malları ile kıyaslanmayacak bir kalite ve sürüş keyfi vardır.