• 07-08-2014, 14:11:48
    kell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayır hocam, ne yapmam gerektiğini bilmiyorum.
    Posta adıyla gönderildiği için, PTT görevlileri posta kutunuza atmış olabilir. Ayrıca posta kutusunda gören bir kişide almış olabilir.
  • 07-08-2014, 17:05:34
    Sercan52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Posta adıyla gönderildiği için, PTT görevlileri posta kutunuza atmış olabilir. Ayrıca posta kutusunda gören bir kişide almış olabilir.
    enteresan bi şekilde bugün elime ulaştı içime doğmuşsa demek ki.

    ürünün malzeme kalitesi baya iyi ama baskı kalitesi çok kötü.
  • 07-08-2014, 17:21:34
    Bi tanede ben aldım bakalım nezaman gelicek

    $0,99 USDÖdemeniz tamamlandı.
  • 07-08-2014, 17:57:28
    kell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    enteresan bi şekilde bugün elime ulaştı içime doğmuşsa demek ki.

    ürünün malzeme kalitesi baya iyi ama baskı kalitesi çok kötü.
    Kapıya mı getirdiler ? En son ptt'den posta aldığımda 2 ay sonra gelmişti bende de eve getirmişlerdi.
  • 07-08-2014, 18:02:43
    posta kutusuna gelmiş bugün, dün yoktu her gün kontrol ederim
  • 07-08-2014, 18:09:44
    kell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    enteresan bi şekilde bugün elime ulaştı içime doğmuşsa demek ki.

    ürünün malzeme kalitesi baya iyi ama baskı kalitesi çok kötü.
    Hayırlı Olsun. Güle Güle kullanın.
  • 14-08-2014, 13:17:51
    KnoXviLLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Watchmen35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    7 temmuz'da sipariş ettiğim ürün geçenlerde elime geçti

    Rayjon32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ürün elime ulaştı bugün fotoğrafı da burda

    Bu mesaj tapatalk aracılığıyla gönderildi. Yazım hataları için üzgünüm.
    Güle güle kullanın arkadaşlar, benimki de hala gelmedi
  • 22-08-2014, 14:39:24
    Sipariş ettiğim mause pad geldi. Direk kapıya kadar getirdiler. Posta kutusuna atmadılar. Gayet güzel olmuş. Renkleri fena değil. Baskı kalitesi orta derecede denebilir. ama iş görür onuda söylemek lazım...
  • 23-08-2014, 07:41:11
    Üyeliği durduruldu
    1 Ay Olucak Benimki Gelmedi Daha