Sipariş ettiğim mause pad geldi. Direk kapıya kadar getirdiler. Posta kutusuna atmadılar. Gayet güzel olmuş. Renkleri fena değil. Baskı kalitesi orta derecede denebilir. ama iş görür onuda söylemek lazım...