kell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
enteresan bi şekilde bugün elime ulaştı içime doğmuşsa demek ki.

ürünün malzeme kalitesi baya iyi ama baskı kalitesi çok kötü.
Kapıya mı getirdiler ? En son ptt'den posta aldığımda 2 ay sonra gelmişti bende de eve getirmişlerdi.