• 27-06-2014, 16:08:19
    #10
    Romoss'u kullanıyorum; tavsiye ederim.
  • 27-06-2014, 16:37:07
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Evet Bende ramoss kullanıcısıyım 1 adet 2000 mAh, 1 adet 2600 mAh, 1 adet 10400 mAh olmak üzere 3 adet mevcut gerçekten harika.Alacak yada almaya niyeti olanlara tavsiye ederim.
  • 27-06-2014, 23:59:48
    #12
    Yorum yazan herkese teşekkür ederim arkadaşlar.
    Romoss almak şimdilik mantıklı gibi görünüyor.
    Peki arkadaşlar boyut olarak nasıllar.?
    10300 ile 13000 arasında çok bir fark var mıdır.?
    Kotun arka cebinde taşıyacak olsak sığar mı.?
    Ayrıca usb harici,normal fişle şarj edebiliyoruz değil mi.?
    Bu romossturkiye sitesi güvenilir midir.?
    Bilgi verebilirseniz sevinirim...
  • 28-06-2014, 01:03:03
    #13
    DeAtH_MeTaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorum yazan herkese teşekkür ederim arkadaşlar.
    Romoss almak şimdilik mantıklı gibi görünüyor.
    Peki arkadaşlar boyut olarak nasıllar.?
    10300 ile 13000 arasında çok bir fark var mıdır.?
    Kotun arka cebinde taşıyacak olsak sığar mı.?
    Ayrıca usb harici,normal fişle şarj edebiliyoruz değil mi.?
    Bu romossturkiye sitesi güvenilir midir.?
    Bilgi verebilirseniz sevinirim...
    Hocam 10400 ile 13000 arasında boyut farkı yok. İkside aynı boyutlarda.
    Boyutlarına buradan bakabilirs, http://romoss.com/Specifications.php

    Kotun arka cebine sığar ama biraz büyük olabilir Şuradaki videoda nokia 5800 ile boyut karşılaştırması yapmış bir bak istersen hocam
    http://youtu.be/R1p03LJzaKA?t=7m30s


    romossturkiye sitesi eskiden baya iyiydi, ama son zamanlarda kargolamada sıkıntı çıktığını söylüyorlar hocam.. gittigidiyordaki hesaplarını falan da kapattılar zaten.

    Bende bu hafta sailing2 aldım. N11'de şu satıcıdan, http://www.n11.com/romoss-sailing-2-...bank-P26234039
    Baya ilgili ve güvenilir bir satıcı, aynı gün kargo yaptı. Ama şuan elinde sadece sailing2 kalmış. Mesaj atıp sorabilirsin, diğerlerinin ne zaman geleceğini.
  • 28-06-2014, 03:33:34
    #14
    MsDos07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 10400 ile 13000 arasında boyut farkı yok. İkside aynı boyutlarda.
    Boyutlarına buradan bakabilirs, http://romoss.com/Specifications.php

    Kotun arka cebine sığar ama biraz büyük olabilir Şuradaki videoda nokia 5800 ile boyut karşılaştırması yapmış bir bak istersen hocam
    http://youtu.be/R1p03LJzaKA?t=7m30s


    romossturkiye sitesi eskiden baya iyiydi, ama son zamanlarda kargolamada sıkıntı çıktığını söylüyorlar hocam.. gittigidiyordaki hesaplarını falan da kapattılar zaten.

    Bende bu hafta sailing2 aldım. N11'de şu satıcıdan, http://www.n11.com/romoss-sailing-2-...bank-P26234039
    Baya ilgili ve güvenilir bir satıcı, aynı gün kargo yaptı. Ama şuan elinde sadece sailing2 kalmış. Mesaj atıp sorabilirsin, diğerlerinin ne zaman geleceğini.
    Romoss turkiye baya sorun çıkartabiliyormuş sanırım hocam...Kargo,müşteri memnuniyeti vs gibi şeylerden millet pek memnun değil gibi...
    13000 olanı almayı düşünüyorum...Sanırım prizden şarj etmek için aparatı da bizim almamız gerekiyor...
    Garantili,güvenilir ve orjinal ürün nerelerden temin edebilirim.?Bilgisi olan arkadaşlar paylaşabilirse çok iyi olur...
  • 28-06-2014, 03:42:29
    #15
    DeAtH_MeTaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Romoss turkiye baya sorun çıkartabiliyormuş sanırım hocam...Kargo,müşteri memnuniyeti vs gibi şeylerden millet pek memnun değil gibi...
    13000 olanı almayı düşünüyorum...Sanırım prizden şarj etmek için aparatı da bizim almamız gerekiyor...
    Garantili,güvenilir ve orjinal ürün nerelerden temin edebilirim.?Bilgisi olan arkadaşlar paylaşabilirse çok iyi olur...
    Hocam bir link yollucam sana oradan daha iyi takip edebilirsin.
    13000 alacaksan aparat alman gerekeceğini sanmıyorum hocam. Benim yukarıda paylaştığım linki incelleyebilirsin..
  • 28-06-2014, 04:06:52
    #16
    MsDos07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bir link yollucam sana oradan daha iyi takip edebilirsin.
    13000 alacaksan aparat alman gerekeceğini sanmıyorum hocam. Benim yukarıda paylaştığım linki incelleyebilirsin..
    Sana yazmadan önce o adresin hepsini okudum nerdeyse hocam