DeAtH_MeTaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yorum yazan herkese teşekkür ederim arkadaşlar.
Romoss almak şimdilik mantıklı gibi görünüyor.
Peki arkadaşlar boyut olarak nasıllar.?
10300 ile 13000 arasında çok bir fark var mıdır.?
Kotun arka cebinde taşıyacak olsak sığar mı.?
Ayrıca usb harici,normal fişle şarj edebiliyoruz değil mi.?
Bu romossturkiye sitesi güvenilir midir.?
Bilgi verebilirseniz sevinirim...
Hocam 10400 ile 13000 arasında boyut farkı yok. İkside aynı boyutlarda.
Boyutlarına buradan bakabilirs, http://romoss.com/Specifications.php

Kotun arka cebine sığar ama biraz büyük olabilir Şuradaki videoda nokia 5800 ile boyut karşılaştırması yapmış bir bak istersen hocam
http://youtu.be/R1p03LJzaKA?t=7m30s


romossturkiye sitesi eskiden baya iyiydi, ama son zamanlarda kargolamada sıkıntı çıktığını söylüyorlar hocam.. gittigidiyordaki hesaplarını falan da kapattılar zaten.

Bende bu hafta sailing2 aldım. N11'de şu satıcıdan, http://www.n11.com/romoss-sailing-2-...bank-P26234039
Baya ilgili ve güvenilir bir satıcı, aynı gün kargo yaptı. Ama şuan elinde sadece sailing2 kalmış. Mesaj atıp sorabilirsin, diğerlerinin ne zaman geleceğini.