Yorum yazan herkese teşekkür ederim arkadaşlar.
Romoss almak şimdilik mantıklı gibi görünüyor.
Peki arkadaşlar boyut olarak nasıllar.?
10300 ile 13000 arasında çok bir fark var mıdır.?
Kotun arka cebinde taşıyacak olsak sığar mı.?
Ayrıca usb harici,normal fişle şarj edebiliyoruz değil mi.?
Bu romossturkiye sitesi güvenilir midir.?
Bilgi verebilirseniz sevinirim...