• 09-06-2014, 23:31:46
    #1
    Arkadaşlar merhaba
    Burda R10 üyelerine replika telefonu anlatmaya gerek yok.
    Şuan satacak olduğum telefon Orjinalinden farkı olmayan bir telefondur.

    Replika telefonların satışı nasıl yapılır çok bilgim yok , Aşağıda resimler var (telefon ve antutu)
    Sormak istedikleriniz veya görmek istediğiniz birşey olursa iletişime geçmenizi rica ediyorum.

    Dipnot: Telefonu 700 ye aldım.
    Satma sebebim , Arkadaşımdan gelen doğum günü hediyesi

    Satış konusunda vermek istediğiniz ücretleri siz belirleyebilirseniz çok sevinirim.
    Sonuçta 3 hafta kullanılsada ikinci el sayılıyor.






  • 10-06-2014, 21:21:13
    #2
    güncel
  • 11-06-2014, 04:03:02
    #3
    Üyeliği durduruldu
    fiyat belirtin lütfen .
  • 11-06-2014, 11:12:31
    #4
    Fiyat belirtirseniz bende düşünebilirim
  • 28-06-2014, 14:33:11
    #5
    byangraf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fiyat belirtin lütfen .
    Atcalioglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyat belirtirseniz bende düşünebilirim
    Hocam fiyat için 400 TL düşünüyorum
    Kusura bakmayın çoktandır giremedim