Burda R10 üyelerine replika telefonu anlatmaya gerek yok.
Şuan satacak olduğum telefon Orjinalinden farkı olmayan bir telefondur.
Replika telefonların satışı nasıl yapılır çok bilgim yok , Aşağıda resimler var (telefon ve antutu)
Sormak istedikleriniz veya görmek istediğiniz birşey olursa iletişime geçmenizi rica ediyorum.
Dipnot: Telefonu 700
ye aldım.Satma sebebim , Arkadaşımdan gelen doğum günü hediyesi
Satış konusunda vermek istediğiniz ücretleri siz belirleyebilirseniz çok sevinirim.
Sonuçta 3 hafta kullanılsada ikinci el sayılıyor.

