Arkadaşlar merhaba
Burda R10 üyelerine replika telefonu anlatmaya gerek yok.
Şuan satacak olduğum telefon Orjinalinden farkı olmayan bir telefondur.

Replika telefonların satışı nasıl yapılır çok bilgim yok , Aşağıda resimler var (telefon ve antutu)
Sormak istedikleriniz veya görmek istediğiniz birşey olursa iletişime geçmenizi rica ediyorum.

Dipnot: Telefonu 700 ye aldım.
Satma sebebim , Arkadaşımdan gelen doğum günü hediyesi

Satış konusunda vermek istediğiniz ücretleri siz belirleyebilirseniz çok sevinirim.
Sonuçta 3 hafta kullanılsada ikinci el sayılıyor.