• 21-04-2014, 13:02:51
    #1
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...8103415/detay/

    Arkadaşlar merhaba bu ilanda bulunan araç hakkında fikri olan varsa yorumlarını alabilir miyim? Araç hoşuma gitti fiyatta bi miktar pazarlık payı var Km az olması hatasız olması modelin yüksek olması aracı benim için cazip kıldı özellikle 1-2 yaşında araç arayan benim için yıl çok önemli değerli yorumlarınız rica edebilir miyim?
  • 21-04-2014, 13:32:06
    #2
    Eğer alıp en kötü 3-5 yıl binerim diyorsanız güzel araç. Yok alıyım paraya sıkışınca hemen satarım diyorsanız kötü araç. 1.4 olması nedeniyle pek alımı satımı yok. Yalnız binicisi iseniz kesinlikle alın derim ekonomik olur öyle dedikleri gibi yığılma falanda olmaz araba o kadar ağır değil. Tabiki bi wv tadı vermez ama ideal bir araçtır.
  • 21-04-2014, 13:35:13
    #3
    Hocam fiyat cazip, biraz'da pazarlık payı varsa size ayıp olmazsa bende iletişime geçeceğim kendisiyle babam ile uzun zamandır punto bakıyoruz aslında tercihimiz evo idi ama biraz yüksek fiyatlar ile karşılaştık.
  • 21-04-2014, 13:39:06
    #4
    27.000 Lira bu araç için çok fazla. Kaportası bile dandik bunların

    BU fiyata 2006-2009 Model arası punto'dan daha güzel araçlar ve daha temiz alabilirisn.

    Alternatif

    - Seat Leon
    - Volkswagen Golf
    - Volkswagen Jetta
    - Ford Focus
    - Opel Vectra
    - Chevrole Cruze
    - Peugeot 407
    -

    Bu saydıklarım araçlar nasıl birde punto nasıl ?
  • 21-04-2014, 13:45:06
    #5
    Şu zamanda fiyatı normal.

    Sıfır ve ikinci el araçlar çok pahalanmış. Bende araştırıyorum. :S 20.000 liralık arabalar 30.000 olmuş. ÖTV oranları mı arttı?
  • 21-04-2014, 18:14:03
    #6
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    27.000 Lira bu araç için çok fazla. Kaportası bile dandik bunların

    BU fiyata 2006-2009 Model arası punto'dan daha güzel araçlar ve daha temiz alabilirisn.

    Alternatif

    - Seat Leon
    - Volkswagen Golf
    - Volkswagen Jetta
    - Ford Focus
    - Opel Vectra
    - Chevrole Cruze
    - Peugeot 407
    -

    Bu saydıklarım araçlar nasıl birde punto nasıl ?
    Hocam tamam haklısınız ama 27.000'e 2012 model yazdığınız arabalardan alabilirmisiniz? Sanırım bi cruze alınır oda bunun aynısı değil mi zaten? Birde yakıt var tabiki..
  • 21-04-2014, 19:18:39
    #7
    ErginYilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam fiyat cazip, biraz'da pazarlık payı varsa size ayıp olmazsa bende iletişime geçeceğim kendisiyle babam ile uzun zamandır punto bakıyoruz aslında tercihimiz evo idi ama biraz yüksek fiyatlar ile karşılaştık.
    aman hocam du sakın karıştırma ortalığı bu adamla ben 1 aydır 50-TL 100-TL pazarlık ediom artık karar aşamasındayım aramadıysan lütfen arama derim lütfen

    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    27.000 Lira bu araç için çok fazla. Kaportası bile dandik bunların

    BU fiyata 2006-2009 Model arası punto'dan daha güzel araçlar ve daha temiz alabilirisn.

    Alternatif

    - Seat Leon
    - Volkswagen Golf
    - Volkswagen Jetta
    - Ford Focus
    - Opel Vectra
    - Chevrole Cruze
    - Peugeot 407
    -

    Bu saydıklarım araçlar nasıl birde punto nasıl ?
    Hocam haklısın hadi Cruze'ı bi kenera al diğerlerini kim almak istemez ama inan bulamadım hemde 6 şubattan beri arıyorum
  • 21-04-2014, 22:42:56
    #8
    Bu aracı da Chevrolet Cruze da tavsiye etmem 2007 falan polo alın keyfinize bakın...
  • 22-04-2014, 00:06:35
    #9
    Polo ya da Ford fiesta öneririm bu dandik arabaya bu para verilmez.