http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...8103415/detay/
Arkadaşlar merhaba bu ilanda bulunan araç hakkında fikri olan varsa yorumlarını alabilir miyim? Araç hoşuma gitti fiyatta bi miktar pazarlık payı var Km az olması hatasız olması modelin yüksek olması aracı benim için cazip kıldı özellikle 1-2 yaşında araç arayan benim için yıl çok önemli değerli yorumlarınız rica edebilir miyim?
2012 model 1.4.punto
10
●874
- 21-04-2014, 13:02:51
- 21-04-2014, 13:32:06Eğer alıp en kötü 3-5 yıl binerim diyorsanız güzel araç. Yok alıyım paraya sıkışınca hemen satarım diyorsanız kötü araç. 1.4 olması nedeniyle pek alımı satımı yok. Yalnız binicisi iseniz kesinlikle alın derim ekonomik olur öyle dedikleri gibi yığılma falanda olmaz araba o kadar ağır değil. Tabiki bi wv tadı vermez ama ideal bir araçtır.
- 21-04-2014, 13:35:13Hocam fiyat cazip, biraz'da pazarlık payı varsa size ayıp olmazsa bende iletişime geçeceğim kendisiyle babam ile uzun zamandır punto bakıyoruz aslında tercihimiz evo idi ama biraz yüksek fiyatlar ile karşılaştık.
- 21-04-2014, 13:39:0627.000 Lira bu araç için çok fazla. Kaportası bile dandik bunların
BU fiyata 2006-2009 Model arası punto'dan daha güzel araçlar ve daha temiz alabilirisn.
Alternatif
- Seat Leon
- Volkswagen Golf
- Volkswagen Jetta
- Ford Focus
- Opel Vectra
- Chevrole Cruze
- Peugeot 407
-
Bu saydıklarım araçlar nasıl birde punto nasıl ? - 21-04-2014, 18:14:03Hocam tamam haklısınız ama 27.000'e 2012 model yazdığınız arabalardan alabilirmisiniz? Sanırım bi cruze alınır oda bunun aynısı değil mi zaten? Birde yakıt var tabiki..onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-04-2014, 19:18:39aman hocam du sakın karıştırma ortalığı bu adamla ben 1 aydır 50-TL 100-TL pazarlık ediom artık karar aşamasındayım aramadıysan lütfen arama derim lütfenErginYilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam haklısın hadi Cruze'ı bi kenera al diğerlerini kim almak istemez ama inan bulamadım hemde 6 şubattan beri arıyorumonlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 21-04-2014, 22:42:56Bu aracı da Chevrolet Cruze da tavsiye etmem 2007 falan polo alın keyfinize bakın...