Konu
2012 model 1.4.punto
21-04-2014, 13:35:13
#3
ErginYilmaz
Hocam fiyat cazip, biraz'da pazarlık payı varsa size ayıp olmazsa bende iletişime geçeceğim kendisiyle babam ile uzun zamandır punto bakıyoruz aslında tercihimiz evo idi ama biraz yüksek fiyatlar ile karşılaştık.