Hocam fiyat cazip, biraz'da pazarlık payı varsa size ayıp olmazsa bende iletişime geçeceğim kendisiyle babam ile uzun zamandır punto bakıyoruz aslında tercihimiz evo idi ama biraz yüksek fiyatlar ile karşılaştık.