• 15-04-2014, 12:53:40
    #1
    arkadaşlar hevesle alıp vaktim olamadığı ve tablet kullandığım için cihaz az kullanılmış ve kutusunda durmaktadır. ekranda ufak klavyeden olşan lekeler vardır ama kesinlike belli belirsizdir. onun haricinde herhangi bir sornu yoktur.

    arkadaşlar cihaz minimal boyutlarında ve normal bir bilgisayarın her işlevini yerine getiriyor. performans kaybı yok ve her uygulamayı programı sorunsız çalıştırıyor.

    kutusu evrakları herşeyi eksiksiz şekilde ilk günkü gibi alıp kullanacaksınız. servis yüzü görmedi ve sorunsuz cihazdır. sınırlı üretimdir ve piyasada yok denecek kadar azdır.

    kısaca cihaz hakkında bilgi vermek gerekirse:

    ekran: 8" 1600x768 vaio plus
    işlemci: atom z540 işlemci 1.8ghz
    ram: 2 gb
    ekran kartı: intel gma 500
    disk: 64gb ssd
    pil: 2 hücreli 2500mah li-ion ( az gibi gözüksede 4.5-5 saatlik kullanım sağlıyor )
    ses: realtek hd audio ve 2 hoparlorlü sistem
    webcam: 0,3 mp sony motion eye
    801,11 b/g/n , bluetooth 4,0 , gps , wwan
    2xusb 2.0 girişi , sd ve ms kart girişleri , expansion girişi ve kulaklıklı microfon multi girişi
    işletim sistemi: win 7 home premium orj yüklü içinde
    ayrıca; cihaz sim kart girişlidir. 3g özelliği vardır. normal cihalarla kıyaslanmasın.

    takas sadece markalı sıfır tabletlerle olacaktır. haricinde fiyatı 500tl.dir.
    ankara içi olursa sevinirim ancak şehir dışına da itinalı ve sağlam kargo yapılır.

    kendi çekimim fotoğrafları:
    https://i.hizliresim.com/QXJyky.jpg
    https://i.hizliresim.com/6RQM40.jpg
    https://i.hizliresim.com/P3pa4d.jpg
    https://i.hizliresim.com/0V8pjY.jpg

    iyi forumlar.

    HAKAN FINDIK
    0(536) 933 02 36 (TCELL)
  • 18-04-2014, 11:33:23
    #2
    ilan günceldir.
  • 18-04-2014, 14:24:27
    #3
    Cebe girecek boyutlarda mıydı hocam bu ?
  • 18-04-2014, 15:51:06
    #4
    Üyeliği durduruldu
    SSD olması avantaj hayırlı satışlar
  • 18-04-2014, 20:51:54
    #5
    Hayırlı satışlar hakan kardeşim. Senin cihazda gayet temizmiş. Satıyor olmana gerçekten üzüldüm. Ne kadar büyük bir heves ve istek ile aldığını en iyi ben bilirim.
  • 19-04-2014, 12:01:38
    #6
    Broon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cebe girecek boyutlarda mıydı hocam bu ?
    evet üstad arka kot cebine girecek boyutlarda )

    MasterForWEB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SSD olması avantaj hayırlı satışlar
    ssd olması aynen üstad avantaj hızlı işlem süresi sağlıyor. bekleme süresi çok kısa

    PiSLiCk_06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı satışlar hakan kardeşim. Senin cihazda gayet temizmiş. Satıyor olmana gerçekten üzüldüm. Ne kadar büyük bir heves ve istek ile aldığını en iyi ben bilirim.
    aynen hocam ama daha işlevsel olan tablet almayı düşünüyorum ama cihazın kullanımı ve pratikliği gayet iyi.
  • 19-04-2014, 12:12:45
    #7
    Şarjı ne kadar gidiyor ? İpad 2 wifi var takas düşünür müsün ?
  • 19-04-2014, 12:28:17
    #8
    4.5-5 saat üstad en pil performansı %98 pil sıfır durumda denilebilir. ipad 2 değilde 4. nesiller olabilir üstad.yada ipan mini.
  • 29-05-2014, 11:32:14
    #9
    Üyeliği durduruldu
    son olurunu pm rica etsem