arkadaşlar hevesle alıp vaktim olamadığı ve tablet kullandığım için cihaz az kullanılmış ve kutusunda durmaktadır. ekranda ufak klavyeden olşan lekeler vardır ama kesinlike belli belirsizdir. onun haricinde herhangi bir sornu yoktur.

arkadaşlar cihaz minimal boyutlarında ve normal bir bilgisayarın her işlevini yerine getiriyor. performans kaybı yok ve her uygulamayı programı sorunsız çalıştırıyor.

kutusu evrakları herşeyi eksiksiz şekilde ilk günkü gibi alıp kullanacaksınız. servis yüzü görmedi ve sorunsuz cihazdır. sınırlı üretimdir ve piyasada yok denecek kadar azdır.

kısaca cihaz hakkında bilgi vermek gerekirse:

ekran: 8" 1600x768 vaio plus
işlemci: atom z540 işlemci 1.8ghz
ram: 2 gb
ekran kartı: intel gma 500
disk: 64gb ssd
pil: 2 hücreli 2500mah li-ion ( az gibi gözüksede 4.5-5 saatlik kullanım sağlıyor )
ses: realtek hd audio ve 2 hoparlorlü sistem
webcam: 0,3 mp sony motion eye
801,11 b/g/n , bluetooth 4,0 , gps , wwan
2xusb 2.0 girişi , sd ve ms kart girişleri , expansion girişi ve kulaklıklı microfon multi girişi
işletim sistemi: win 7 home premium orj yüklü içinde
ayrıca; cihaz sim kart girişlidir. 3g özelliği vardır. normal cihalarla kıyaslanmasın.

takas sadece markalı sıfır tabletlerle olacaktır. haricinde fiyatı 500tl.dir.
ankara içi olursa sevinirim ancak şehir dışına da itinalı ve sağlam kargo yapılır.

kendi çekimim fotoğrafları:
https://i.hizliresim.com/QXJyky.jpg
https://i.hizliresim.com/6RQM40.jpg
https://i.hizliresim.com/P3pa4d.jpg
https://i.hizliresim.com/0V8pjY.jpg

iyi forumlar.

HAKAN FINDIK
0(536) 933 02 36 (TCELL)