arac arıyorum
18
●1.743
- 06-04-2014, 23:52:49pardon hocam gözümden kaçmış , marka olarak düşündüğünüz model varsa fikir verebilirimburak16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-04-2014, 00:02:35burak16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
diğerlerini bilmiyom ama clio kullandım 3-4 ay 97 model olduğu için sürüş kalitesi idare ederdi. 2003-2005 üstü sedanlarına bakabilirsiniz ama dizellerin km yüksek olur. piyasası olan bir araç