• 06-04-2014, 23:33:28
    #1
    arkadaşlar 17.000 tl ye kadar araba almayı düşünüyorum ,km az sürüş keyfi olan istediğimde elimden cıkartabileceğim,piyasada tutlan, tuplu veya dizel, sedan arac bakıyorum ne öneririsiniz
  • 06-04-2014, 23:38:52
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    206 Hdi 2005 üstü temiz bulursanız çok işinizi görür aksi halde kendinden soğutan bir model oluyor.
  • 06-04-2014, 23:48:03
    #3
    hb almayı düşünmüyorum sedan düşünüyorum
  • 06-04-2014, 23:52:49
    #4
    burak16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hb almayı düşünmüyorum sedan düşünüyorum
    pardon hocam gözümden kaçmış , marka olarak düşündüğünüz model varsa fikir verebilirim
  • 06-04-2014, 23:57:50
    #5
    renault olabilir,toyota olabilir,astra olabilir acıkcası piyasada tutulan olmalı
  • 07-04-2014, 00:02:35
    #6
    burak16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    renault olabilir,toyota olabilir,astra olabilir acıkcası piyasada tutulan olmalı

    diğerlerini bilmiyom ama clio kullandım 3-4 ay 97 model olduğu için sürüş kalitesi idare ederdi. 2003-2005 üstü sedanlarına bakabilirsiniz ama dizellerin km yüksek olur. piyasası olan bir araç
  • 07-04-2014, 00:50:10
    #7
    Bütçeniz dahilinde şahsi sıralamam şu şekilde ; Opel , Toyota
  • 07-04-2014, 00:57:22
    #8
    Eğer masrafsız olsnu derseniz Fiat Albea'lara bakın. Biraz daha bütçeyi arttırırsanız epeyi üst model bulabilirsiniz.

    Not: Çoğu ticari çıkması olur dikkat etmek gerekir. Ticari çıkması almayın şahıstan olsun.
  • 07-04-2014, 11:52:11
    #9
    dediğiniz markalarında düşük km bulmak zor sanırım tanıdığınız vs varsa bakabiliriz,istanbul