arkadaşlar 17.000 tl ye kadar araba almayı düşünüyorum ,km az sürüş keyfi olan istediğimde elimden cıkartabileceğim,piyasada tutlan, tuplu veya dizel, sedan arac bakıyorum ne öneririsiniz