• 05-02-2014, 23:10:45
    #1


    Şu telefondan almayı düşünüyorum..

    kullananvarsa yorum yazabilirmi
  • 05-02-2014, 23:30:54
    #2
    güzel ürün sadece alo alo dersin
    batarya uzun gider düşünürsen yardımcı olurum fiyatta
  • 05-02-2014, 23:34:41
    #3
    @keserdar kullanıyor en son memnundu çift hatlı şarzı 1 hafta gidiyormuş sanırım iş görüyormuş

    Bende almayı düşünüyordumda bi alamadım
  • 05-02-2014, 23:41:37
    #4
    kaynur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel ürün sadece alo alo dersin
    batarya uzun gider düşünürsen yardımcı olurum fiyatta
    düşünüyorum

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:41:37 -->-> Daha önceki mesaj 23:40:43 --

    kralmchalen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @keserdar kullanıyor en son memnundu çift hatlı şarzı 1 hafta gidiyormuş sanırım iş görüyormuş

    Bende almayı düşünüyordumda bi alamadım
    zaten internette dolaşacagım bir telefon var onu sadece bilgisayar niyetrine kullanıyorum.
    bunuda tlf olarak kullanırım diye düşünmüştüm.
  • 05-02-2014, 23:44:33
    #5
    alo alo için nokia x1-01 öneririm hocam. hem çift hatlı hemde bekleme süresi 40 gün. ayrıca hafıza kartı takılıyor ve sesi gür çıkıyor. bende var. çok memnunum
  • 05-02-2014, 23:48:08
    #6
    jann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alo alo için nokia x1-01 öneririm hocam. hem çift hatlı hemde bekleme süresi 40 gün. ayrıca hafıza kartı takılıyor ve sesi gür çıkıyor. bende var. çok memnunum
    bunların yanında en önemli husus bence şuan için fiyat
  • 06-02-2014, 02:24:42
    #7
    Kaça buluruz bunu arkadaşlar
  • 06-02-2014, 06:17:21
    #8
    90 tl ye size getirtebilirim arkadaşlar.
  • 06-02-2014, 06:28:39
    #9
    jann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alo alo için nokia x1-01 öneririm hocam. hem çift hatlı hemde bekleme süresi 40 gün. ayrıca hafıza kartı takılıyor ve sesi gür çıkıyor. bende var. çok memnunum
    40 gün .dddd