güzel ürün sadece alo alo dersin

batarya uzun gider düşünürsen yardımcı olurum fiyatta
düşünüyorum
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:41:37 -->-> Daha önceki mesaj 23:40:43 --
@keserdar kullanıyor en son memnundu çift hatlı şarzı 1 hafta gidiyormuş sanırım iş görüyormuş
Bende almayı düşünüyordumda bi alamadım
zaten internette dolaşacagım bir telefon var onu sadece bilgisayar niyetrine kullanıyorum.
bunuda tlf olarak kullanırım diye düşünmüştüm.