kaynur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
güzel ürün sadece alo alo dersin
batarya uzun gider düşünürsen yardımcı olurum fiyatta
düşünüyorum

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:41:37 -->-> Daha önceki mesaj 23:40:43 --

kralmchalen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@keserdar kullanıyor en son memnundu çift hatlı şarzı 1 hafta gidiyormuş sanırım iş görüyormuş

Bende almayı düşünüyordumda bi alamadım
zaten internette dolaşacagım bir telefon var onu sadece bilgisayar niyetrine kullanıyorum.
bunuda tlf olarak kullanırım diye düşünmüştüm.