jann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
alo alo için nokia x1-01 öneririm hocam. hem çift hatlı hemde bekleme süresi 40 gün. ayrıca hafıza kartı takılıyor ve sesi gür çıkıyor. bende var. çok memnunum
40 gün .dddd