Broon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam adam parfümü 5 tlye satıyor. Sadece boş şişe sizdece pahalı değil mi?
Hocam internette araştırma yaparsanız, bu ürünün aynısı 12 TL civarında satılıyor, boşaldığında tekrar doldurabiliyorsunuz.
5 TL bende parfüm satıyorum. İstersen yollayabilirim Yakında Parfüm satışımızda başlayacak bilginize.
Ekpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Demek ki sise para ediyor olum
Atomizerler normal şişelerden pahalıdır, normal cam şişeyi taşıması zor gelenler için ceket içi cepte rahatlıkla taşıyabilirsiniz.