Hocam adam parfümü 5 tlye satıyor. Sadece boş şişe sizdece pahalı değil mi?
Hocam internette araştırma yaparsanız, bu ürünün aynısı 12 TL civarında satılıyor, boşaldığında tekrar doldurabiliyorsunuz.
5 TL bende parfüm satıyorum. İstersen yollayabilirim

Yakında Parfüm satışımızda başlayacak bilginize.
Demek ki sise para ediyor olum
Atomizerler normal şişelerden pahalıdır, normal cam şişeyi taşıması zor gelenler için ceket içi cepte rahatlıkla taşıyabilirsiniz.