merhabalar arkadaşlar haclizlik durumum oldugundan
iphone 4s yurtdışından getirmiş volduğum 5-6 aydan fazladır kullandığım
telefonumu satıyorum acil satılıktır
ios 7 kurulu geveylidir ve pasaporta kayıtlıdır.
kutusu vardır
resimlerini gün içerisinde yüklerim
istediğim fiyat 700 tl indirim son oluru falan olmaz bahsettiğim gibi
ihtiyacımdan dolayı satıyorum.
Satış: iphone 4s satılık
1
●430