merhabalar arkadaşlar haclizlik durumum oldugundan

iphone 4s yurtdışından getirmiş volduğum 5-6 aydan fazladır kullandığım

telefonumu satıyorum acil satılıktır

ios 7 kurulu geveylidir ve pasaporta kayıtlıdır.

kutusu vardır

resimlerini gün içerisinde yüklerim

istediğim fiyat 700 tl indirim son oluru falan olmaz bahsettiğim gibi

ihtiyacımdan dolayı satıyorum.