• 05-01-2014, 19:39:17
    #1
    Merhaba arkadaşlar,
    Zen pırlanta tek taş yüzük var. 0,30-0,40 karat civarında. Sertifikası ve faturası mevcut. Takım olarak alındı 2008 yılında sadece yüzük 1600-1700 civarında denk geldi alırken.
    Şu anda ayni yüzuk Zen'de 2300-2500 civarı.
    Bunu satsam ne kadar eder.
    Saygılarımla
  • 05-01-2014, 20:05:21
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bunlari alacan ama satmayacan ustad yari yariya aliyorlar elden felan satarsan belki para eder foto felan koy artik ne bisey yap hatta elinde bile kalir.

    GT-I9505 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 05-01-2014, 21:14:43
    #3
    kursun23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunlari alacan ama satmayacan ustad yari yariya aliyorlar elden felan satarsan belki para eder foto felan koy artik ne bisey yap hatta elinde bile kalir.

    GT-I9505 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    Yok hocam 1 adet var zaten zamanında dayım almış öyle alıp satmayacağım yepyeni 1 adet tek taş var sadece
  • 06-01-2014, 19:03:09
    #4
    Güncel
  • 06-01-2014, 19:12:12
    #5
    Bir kuyumcu olarak yazıyorum. Geri alış keşke yarı yarıya olsa da okadar zarar edilmese. Eğer taş temizse 3/1 fiyatını anca verirler. Heryerde almaz. Anlayan var anlamayan var çünkü. Altın gibi değil pırlanta işi.
  • 06-01-2014, 19:16:50
    #6
    Üyeliği durduruldu
    evet bende eski sevgilime tria kolye almıştım 1800 e ayrılınca geri gönderdi, bende başkasına verip onu hatırlamayım diye 450 ye mi ne sattım

    Pırlanta yarı yarıdan da çok zararı var satarken

    Anısı olmasaydı satmazdım
  • 06-01-2014, 19:20:44
    #7
    aldığın yere götür takas edersen fazla değer kaybetmiyor galiba bir üst model daha pahalı modele geçerken yada satışta da aldığın yere git yine daha az kayıp yaşabilirsin. Olmadı satış konusu aç faturası ve sertifika ile birlikte .