Bir kuyumcu olarak yazıyorum. Geri alış keşke yarı yarıya olsa da okadar zarar edilmese. Eğer taş temizse 3/1 fiyatını anca verirler. Heryerde almaz. Anlayan var anlamayan var çünkü. Altın gibi değil pırlanta işi.