• 18-12-2013, 16:56:33
    #1
    Arkadaşlar aşağıdaki linkteki gömleği bilen gören satan var mı R10'da? Başka bir site biliyorsanız da lütfen yazın uzun zamandır bu gömleği arıyorum ama bulamadım. GG satıcısı da üyeliğini sildirmiş PM atacaktım. Gömlek bana göre harika bir gömlek;

    http://urun.gittigidiyor.com/giyim-a...omlek-37610236
  • 18-12-2013, 17:40:22
    #2
    Eski sezon hocam bu gomlek benzeri olarak almak isterseniz direk abercrombie sitesinden alabilirsiniz. (Parayi sorun etmiyorsaniz)

    http://www.abercrombie.com/shop/us/mens-denim-shirts
  • 18-12-2013, 19:00:12
    #3
    WWW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eski sezon hocam bu gomlek benzeri olarak almak isterseniz direk abercrombie sitesinden alabilirsiniz. (Parayi sorun etmiyorsaniz)

    http://www.abercrombie.com/shop/us/mens-denim-shirts
    Öncelikle cevap yazdığınız için teşekkürler hocam,

    Yurt dışından hiç alışveriş yapmadım nasıl yapılır kargo ücreti nedir, ödeme nasıl yapılıyor. Gümrükte takılma riski var mı varsa da kaç dolara kadar gümrükte takılır bilmiyorum açıkçası eğer bilgi verirseniz bu konularda direk sitesinden alabilirim ama türk satıcıları tercihimdir ki gösterdiğim gömleğin rengi çok hoşuma gidiyor özellikle o rengi istiyorum.
  • 18-12-2013, 19:06:30
    #4
    Abercrombie turkiye kargo fiyati sabit $50.

    Eger amerika da yasayan taniyaniniz varsa suan tum urumler %50 indirimli ve $100 uzeri kargo ucretsiz.

    Ornegin denims shirt'ler normalde fiyati (US,CA) $78 fakat suan $31.20. Bi kac tane alip amerikadaki tanidiginiza kargo yaptirirsiniz onlarda size kargo yapar.

    Promosyonlu urunleri malesef sadece amerika ve kanada ya kargo yapiyorlar.

    Siz normal fiyati uzerinden Turkiye'ye kargo yaptirabilirsiniz.

    Fiyat $78 gumruk limiti 70 euro yani urun gumrukte kalmaz direk size gelir.

    Tabii +$50 kargo parasi da var ki tek urun icin o kadar kargo parasi vermek mantiksiz.

    Pisadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle cevap yazdığınız için teşekkürler hocam,

    Yurt dışından hiç alışveriş yapmadım nasıl yapılır kargo ücreti nedir, ödeme nasıl yapılıyor. Gümrükte takılma riski var mı varsa da kaç dolara kadar gümrükte takılır bilmiyorum açıkçası eğer bilgi verirseniz bu konularda direk sitesinden alabilirim ama türk satıcıları tercihimdir ki gösterdiğim gömleğin rengi çok hoşuma gidiyor özellikle o rengi istiyorum.
  • 18-12-2013, 20:28:08
    #5
    Amerikadan tanıdığım yok maalesef, 50$ kargo parası vermekte dediğiniz gibi mantıklı değil. Abercrombie satan kişiler vardı R10'da konuyu görürlerse belki onlar yardımcı olabilirler.
  • 20-12-2013, 19:32:26
    #6
    güncel.
  • 20-12-2013, 21:21:56
    #7
    Hocam daha dün gömlek ararken görmüştüm bu tarz bir şey. Geçmişe bakıp buldum, belki hoşuna gider.

    http://www.n11.com/spor-gomlek-P16631067

    Marka takıntın yok ise bence gayet benziyorlar.
  • 21-12-2013, 16:39:47
    #8
    zego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam daha dün gömlek ararken görmüştüm bu tarz bir şey. Geçmişe bakıp buldum, belki hoşuna gider.

    http://www.n11.com/spor-gomlek-P16631067

    Marka takıntın yok ise bence gayet benziyorlar.
    Evet bu gömlekde güzel ve benziyorlar ama benim markasından çok gömleğin kumaşı ve duruşu hoşuma gidiyor. Bak mesela çok araştırdım sadece burda bulabildim;

    http://www.vipsepetim.com/page.php?a...-cotton-gomlek

    Orjinal mi değil mi bilmiyorum ama hem fiyatı pahalı geldi (ki orjinal fiyatı ne kadardır onuda bilmiyorum) kargo süresi 10-13 gün yazıyor. Hadi 13 gün bekledim sonra gömlek gelmezse ona yanarım çünkü şuan sporcum'da globe ayakkabı için sipariş verdim 6 gündür bekliyorum.

    Abercrmbie kişiler yada mağazalar illaki vardır.