zego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam daha dün gömlek ararken görmüştüm bu tarz bir şey. Geçmişe bakıp buldum, belki hoşuna gider.

http://www.n11.com/spor-gomlek-P16631067

Marka takıntın yok ise bence gayet benziyorlar.
Evet bu gömlekde güzel ve benziyorlar ama benim markasından çok gömleğin kumaşı ve duruşu hoşuma gidiyor. Bak mesela çok araştırdım sadece burda bulabildim;

http://www.vipsepetim.com/page.php?a...-cotton-gomlek

Orjinal mi değil mi bilmiyorum ama hem fiyatı pahalı geldi (ki orjinal fiyatı ne kadardır onuda bilmiyorum) kargo süresi 10-13 gün yazıyor. Hadi 13 gün bekledim sonra gömlek gelmezse ona yanarım çünkü şuan sporcum'da globe ayakkabı için sipariş verdim 6 gündür bekliyorum.

Abercrmbie kişiler yada mağazalar illaki vardır.