Evet bu gömlekde güzel ve benziyorlar ama benim markasından çok gömleğin kumaşı ve duruşu hoşuma gidiyor. Bak mesela çok araştırdım sadece burda bulabildim;
http://www.vipsepetim.com/page.php?a...-cotton-gomlek
Orjinal mi değil mi bilmiyorum ama hem fiyatı pahalı geldi (ki orjinal fiyatı ne kadardır onuda bilmiyorum) kargo süresi 10-13 gün yazıyor. Hadi 13 gün bekledim sonra gömlek gelmezse ona yanarım çünkü şuan sporcum'da globe ayakkabı için sipariş verdim 6 gündür bekliyorum.
Abercrmbie kişiler yada mağazalar illaki vardır.