• 30-11-2013, 06:06:54
    #28
    oyuncak çok güzel ama Türk icadı değil malesef 1 2sene önce de vardı bu oyuncak. Hayırlı satışlar dilerim.
  • 30-11-2013, 08:45:09
    #29
    sevkicayir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu videoya çok güldüm

    Hayırlı satışlar
  • 30-11-2013, 09:28:20
    #30
    Sonunda BUlun bu oyuncak herkes arıyodu valla
  • 30-11-2013, 10:35:14
    #31
    Bİr adet sİparİŞ verİldİ.
  • 30-11-2013, 11:16:16
    #32
    Anıl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yakın zamanda bu tarafa geleceksen Ego'ya 2 tane bıraksana abim.
    Haberleşelim, ben alırım O'ndan.
    ben de stok yokki abi, antalya da stoklar. bana bir kac tane gondermesini saglayacagim, o zaman hallederim


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:16:16 -->-> Daha önceki mesaj 11:15:21 --

    yalnizlarkulubu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bİr adet sİparİŞ verİldİ.
    tesekkurler (:


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 30-11-2013, 12:10:59
    #33
    iyi satışlar
  • 30-11-2013, 12:44:57
    #34
    Satış ile alakası yok ama zaten millet olarak tek yapabildiğimiz sallamak. Oyuncak bizim yanımızda hikaye kalır.
  • 02-12-2013, 12:03:51
    #35
    İlginiz için çok teşekkürler arkadaşlar.

    Satın alana arkadaşlar bana pm atabilirse trade vermek istiyorum.

    Teşekkürler.
  • 03-12-2013, 10:04:09
    #36
    oyuncağı şimdi aldığım gerçekden harika tavsiye ederim hediye içinde sağolun.