• 29-11-2013, 22:20:42
    #19
    Bütün ümidim gençliktedir
    Konu linkiyle birlikte ödeme yollarını alabilir miyim ? Arkadaşlara güzel bir şaka yapmayı düşünüyorum
  • 29-11-2013, 22:36:18
    #20
    Hocam havale yoluyla ödeme var mı ?
    Site ile uğraşmak istemiyorum da PM alabilir miyim
  • 29-11-2013, 22:42:58
    #21
    Hocam biz bunu çocuklarımıza alırsak çocuk sokağa çıkıp sallamaya başlar) oyuncak olanı değil tabiki
  • 29-11-2013, 22:48:31
    #22
    Uuzun zamandır arıyordum bunu pm atıyorum
  • 29-11-2013, 22:53:50
    #23
    Anıl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hay senin satacağın oyuncak batsın...
    Kendini aşmışsın abim be.
    Napalım abi, para kazanmamız lazım (:

    Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu linkiyle birlikte ödeme yollarını alabilir miyim ? Arkadaşlara güzel bir şaka yapmayı düşünüyorum
    ChuckBartowsKi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam havale yoluyla ödeme var mı ?
    Site ile uğraşmak istemiyorum da PM alabilir miyim
    pm gönderilmiştir. Teşekkürler.
  • 29-11-2013, 22:58:44
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hahaha bu nedir, zaten bizimkilerin icadı anca böyle bişey olur : ))
  • 29-11-2013, 23:05:56
    #25
    2. video süpermiş hayırlı satışlar
  • 29-11-2013, 23:12:13
    #26
    (0 555 990 11 88) 7/24 Telefonla destek alabilirsiniz. Çekinmeden arayın lütfen.

    bu arada 12. satışımızı da yaptık. Teşekkürler.
  • 30-11-2013, 04:27:42
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Yakın zamanda bu tarafa geleceksen Ego'ya 2 tane bıraksana abim.
    Haberleşelim, ben alırım O'ndan.