Arkadaşlar 112 istasyonunda çay içmek için çaycı veya semaver arıyorum.. tavsiye ettiğiniz bi ürün var mı acaba ?
Galaxy Note II cihazımdan gönderildi. Yazım hataları için kusura bakmayın.
Alış: Çaycı arıyorum
12
●1.043
- 28-11-2013, 00:59:22
- 28-11-2013, 01:07:36Ofiste sanırım http://www.alisverisrobotu.com/arzum...-cayci-fiyati/ bunun farklı rengi var bir sıkıntı yaşatmadı hiç tıkır tıkır çalışıyor
- 28-11-2013, 01:37:28paramedikler biraz fazla para koysun da
http://www.arcelik.com.tr/pisiricile...-Makinesi.html
bundan alın hocam
porselendür üstü ve çayı harika oluyor. Temizlemesi de kolay.
- 28-11-2013, 01:48:38Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Kesinlikle Semaver olarak şık ve güzel birşey arıyorsanız ; http://www.arcelik.com.tr/pisiricile...-K-3285-P.html bunu tavsiye ederim.
- 28-11-2013, 02:15:25Çay / Kahve olayını Arçelik çözmüş, tavsiye edilir cinsten olmuş,
Afiyet Olsun,
İyi Nöbetler - 28-11-2013, 02:17:03Bu tür ufak ev aletlerinde arçelikten şaşma, arıza olduğunda diğer markalarda acı çekersin.
- 28-11-2013, 02:39:23