Arkadaşlar 112 istasyonunda çay içmek için çaycı veya semaver arıyorum.. tavsiye ettiğiniz bi ürün var mı acaba ?

Galaxy Note II cihazımdan gönderildi. Yazım hataları için kusura bakmayın.