• 11-11-2013, 20:56:01
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    Telefonu Pendik nokia shop'tan almıştım. Garantisi yeni bitti. Herhangi bir sıkıntısı bulunmamaktadır ve tamir görmemiştir. Ekranında çizik yoktur.
    Kozmetik açıdan fotoğrafları inceleyebilirsiniz.
    İhtiyaç fazlası olduğu için satıyorum, aciliyeti ve zararı yoktur.
    8GB hafıza kartını da yanında veriyorum.
    Şarj cihazı
    kulaklık
    USB kablosu
    Kutusu herşeyi tamdır.

    Özelliklerine BURADAN bakabilirsiniz.

    Fotoğrafların orjinal boyutlarını incelemek için Buradaki zip dosyasını indirebilirsiniz.

    Takas tekliflerine açığım.

    Fİyat: 240






  • 11-11-2013, 21:44:50
    #2
    meet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar,

    Telefonu Pendik nokia shop'tan almıştım. Garantisi yeni bitti. Herhangi bir sıkıntısı bulunmamaktadır ve tamir görmemiştir. Ekranında çizik yoktur.
    Kozmetik açıdan fotoğrafları inceleyebilirsiniz.
    İhtiyaç fazlası olduğu için satıyorum, aciliyeti ve zararı yoktur.
    8GB hafıza kartını da yanında veriyorum.
    Şarj cihazı
    kulaklık
    USB kablosu
    Kutusu herşeyi tamdır.

    Özelliklerine BURADAN bakabilirsiniz.

    Fotoğrafların orjinal boyutlarını incelemek için Buradaki zip dosyasını indirebilirsiniz.

    Takas tekliflerine açığım.

    Fİyat: 240







    s.a hocam piyasayı araştırın lütfen fiyatta oynama yaparsanız sizin için satış daha iyi olucaktır emın olun saygılar
  • 11-11-2013, 22:10:05
    #3
    Tavsiyeniz için teşekkür ederim.

    Yazdığım fiyat pazarlığa açık.