Merhaba arkadaşlar,
Telefonu Pendik nokia shop'tan almıştım. Garantisi yeni bitti. Herhangi bir sıkıntısı bulunmamaktadır ve tamir görmemiştir. Ekranında çizik yoktur.
Kozmetik açıdan fotoğrafları inceleyebilirsiniz.
İhtiyaç fazlası olduğu için satıyorum, aciliyeti ve zararı yoktur.
8GB hafıza kartını da yanında veriyorum.
Şarj cihazı
kulaklık
USB kablosu
Kutusu herşeyi tamdır.
Özelliklerine
BURADAN bakabilirsiniz.
Fotoğrafların orjinal boyutlarını incelemek için
Buradaki zip dosyasını indirebilirsiniz.
Takas tekliflerine açığım.
Fİyat: 240
s.a hocam piyasayı araştırın lütfen fiyatta oynama yaparsanız sizin için satış daha iyi olucaktır emın olun saygılar