• 10-11-2013, 21:50:16
    #1
    Merhabalar arkadaşlar,

    1 hafta 10 gün içerisinde bir telefon almak istiyorumda. Elinde iphone5 beyaz renk olan varsa , temiz ise fiyat verebilirseniz sevinirim.

    Fiyat vericek arkadaşlar ürün aksesuar durumunuda bildirir ve ürün resimleri eklerse sevinirim.

    İsteyen olursa elimde de nokia lumia 920 beyaz renk mevcut takasta yapabilirim. 15 ay daha garantisi var ve herhangi bir çizik yok , cihazı pek kullanmadım zaten.

    Not: Yurtdışı cihaz düşünmüyorum. imei konusunda sonradan sıkıntı yaşamak istemem.
  • 10-11-2013, 22:17:46
    #2
    Hocam yurtdışı istemiyorum demişsiniz ama telefonumun kaydı pasaporta direk. Daha önceden itraderimde 4S satmışlığım var kendi telefonumu
    https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...-gb-beyaz.html

    Saygılar
  • 11-11-2013, 00:27:18
    #3
    Açıkçası normalde pek istemiyorum yinede belki düşünebilirim. Ama power tuşu sıkıntı olabilir. Soft reset falan gerekirse
  • 11-11-2013, 02:06:08
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhabalar;

    Düşünürseniz, siyah 2 aylık var üstadım. Gold bilgisayardan alınmıştır + kaskolu

    https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...-hediyeli.html

    Saygılar
  • 17-11-2013, 17:13:01
    #5
    Arkadaşlar arayışım devam ediyor. Taahhütle 5 s alıp nakite çevirmek isteyen varsa, onlarda bilgi verebilir.
  • 17-11-2013, 21:36:30
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Kendim kullanıyorum i5 beyaz 4 ay kadar oldu alalı sanırsam, 1500 TL verebilirim çizik veya herhangi bir çaruk çuruk yoktur herşeyi tam kutusu vs. düşünürseniz dönüş yaparsınız.
  • 17-11-2013, 22:01:49
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1700 tl sıfır kutusunda ( kapalı kutu )
    siyah 16 gb
  • 17-11-2013, 23:58:06
    #8
    SaNC4K adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1700 tl sıfır kutusunda ( kapalı kutu )
    siyah 16 gb
    Sağolasın hocam ama beyaz arıyorum.

    Snipes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendim kullanıyorum i5 beyaz 4 ay kadar oldu alalı sanırsam, 1500 TL verebilirim çizik veya herhangi bir çaruk çuruk yoktur herşeyi tam kutusu vs. düşünürseniz dönüş yaparsınız.
    pm gönderdim
  • 18-11-2013, 21:38:41
    #9
    Konu kapanabilir. Cihaz alımı yapıldı. İlgilenen arkadaşlara teşekkürler.